Pentru îmbunătățirea experienței dumneavoastră de navigare, acest site folosește cookies.
Orice prelucrare a datelor personale se va face doar în baza acordului dumneavoastră.
Vă puteți schimba opțiunea în orice moment, prin modificarea setărilor în browserul dumneavoastră.

Industria bancara din Romania a adoptat noul Cod de Conduita, document ce evidentiaza respectarea principiilor eticii bancare in raport cu toti stakeholderii sistemului bancar si pune accentul pe protectia consumatorului prin conlucrarea cu debitorii consumatori care se confrunta cu dificultati financiare, inclusiv pentru a preintampina iminenta aparitiei unor astfel de situatii.

Codul de Conduita al industriei bancare, care revizuieste Codul de Etica Bancara aprobat in anul 2009, este implementat de fiecare institutie de credit din Romania. Acesta urmareste cresterea atentiei acordate intereselor clientilor in relatia cu bancile si a increderii publice in sistemul financiar-bancar, prin uniformizarea standardelor de integritate si etica aplicabile intre banci si partenerii acestora precum clientii, autoritatile si angajatii. In cursul desfasurarii activitatii, bancile vor urmari sa asigure un echilibru intre interesele clientilor, utilizatori de produse de creditare sau deponenti, ale actionarilor, ale investitorilor, ale angajatilor, precum si ale colaboratorilor.

Descarca:

Comunicat de presa

Principiile de bune practici bancare si conduita

Codul de conduita